Ec Engineering » software-pl » AAA

Oprogramowanie do zarządzania projektami inżynierskimi

 

Osoba kontaktowa:

Sebastian Kania

e-mail: skania@ec-e.pl

tel. 12 341 89 15

 

Opis Programu:

 

System do zarządzania zasobami oraz rejestracji i raportowania czasu pracy przy projekcie. Oprogramowanie pozwala na kontrolę postępu pracochłonności projektu oraz budowę bazy danych firmy zawierającą dotychczas zrealizowane projekty, stopień ich trudności oraz ilość osób zaangażowanych w poszczególnych etapach. W skład sytemu wchodzą dwie aplikacje pracujące w oparciu o system operacyjny Windows.

 

Aplikacja stanowiskowa zostaje zainstalowana na wszystkich komputerach wchodzących w skład systemu.


Druga aplikacja umożliwiająca zarządzanie zasobami oraz wykonywanie raportów zostaje zainstalowana na komputerach użytkowników uprawnionych do jego obsługi. System rejestruje czas aktywnej pracy nad danym projektem oraz moment logowania się inżynierów  do  komputerów.

 

Aplikacja stanowiskowa:

 

  • Automatyczne logowanie do systemu, po zalogowaniu do systemu operacyjnego,

 

  • Weryfikacja  użytkownika na podstawie loginu w systemie operacyjnym Windows,

 

  • Naliczanie czasu pracy dla każdego wybranego projektu,

 

  • Naliczanie czasu pracy dla każdego wybranego użytkownika,

 

  • Wykrywanie braku aktywności użytkownika, rejestracja przerw w pracy

 

 

Aplikacja zarządzająca:

 

  • Dodawanie  projektów  oraz  możliwość  edycji  danych,

 

  • Przydzielanie  użytkowników  do  poszczególnych  projektów,

 

  • Generowanie  raportów  miesięcznych  z   podziałem  na  użytkowników,

 

  • Możliwość  exportu  danych  z  raportów  do  pliku  *.csv,

 

  • Graficzna prezentacja podsumowania projektu w formie wykresów: słupkowego, kołowego (np. procentowy udział poszczególnych użytkowników w projekcie, wykres natężenia prac nad projektem w funkcji czasu),

 

  • Graficzna prezentacja udziału użytkownika w różnych projektach w    dowolnym  przedziale  czasu,

 

  • Możliwość dodawania  czasu pracy nad projektem spędzonego poza biurem  (delegacja,  spotkanie  z  klientem).

 

 

Lista modułów programu EC NAVIGATOR:

 

  • Moduł zarządzania projektami – Project management module,

 

  • Moduł rejestracji czasu pracy – Time module,

 

  • Moduł raportu – Report module,

 

  • Moduł zarządzania użytkownikami – Users account module,

 

  • Moduł planowania projektu - Planning module.

 

 

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce Zamknij